Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2020

«Τον πλανήτη μου εγώ τον αγαπώ!» - τραγούδι

Ακούστε ένα εξαιρετικό τραγουδάκι για τους 17 Παγκόσμιους Στόχους για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη του πλανήτη μας από το Νηπιαγωγείο Χαβαρίου Αμαλιάδας και τη νηπιαγωγό  Βασιλική Κοντογιάννη!!!

Ακούστε το τραγούδι.....>>>


Τον πλανήτη μου εγώ τον αγαπώ!

Τον πλανήτη μου εγώ τον αγαπώ!
Τον πλανήτη μου εγώ τον αγαπώ!
Σας το λέω απ’τηναρχή
πως η γη για να σωθεί
πρέπει ΟΛΟΙ να το θέλουμε πολύ!
------------------------------------------
Στόχους πρέπει νά’χουμε 17!
Στόχους πρέπει νά’χουμε 17!
Φαγητό-νερό-δουλειά
και σχολειά για τα παιδιά
και γιατρούς με φάρμακα και γιατρικά!
------------------------------------------
Να προσέχουμε τα δάση μας παιδιά!
Κι όσα ζώα βρίσκονται μέσα σ’αυτά.
Τα σκουπίδια ανακυκλώνω
κι εξαρχής σάς το δηλώνω:
«Τον πλανήτη θα τον σώσω τελικά!»
------------------------------------------
Τους πολέμους ας ξεχάσουμε παιδιά!
Την ειρήνη θέλω εγώ για συντροφιά!
Ίσως όλοι αν ενωθούμε,
μόνο τότε θα μπορούμε,
να τη σώσουμε τη γη μας τελικά!!!
------------------------------------------
Ίσως όλοι αν ενωθούμε,
μόνο τότε θα μπορούμε,
να τη σώσουμε τη γη μας τελικά!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου